2012/05/31

en toen werd ik wakker

Ik reed met de ouders van Bram mee naar huis, samen met Nicky, Ylse, en nog meer mensen. Het werd ineens een journalistiek-reisje, ondanks dat er niemand bij zat die met mij journalistiek deed, zelfs Bram niet. De ouders van Bram waren een beetje dik, ze hadden een bus waarin heel veel mensen konden slapen. Het was dus een slaap-bus. Omdat we bang waren dat hij om zou vallen, gingen we maar gewoon op een kleed voor in de bus zitten.
We reden door dorpjes, en kwamen er achter dat we in de Veluwe waren. Ik had de burgemeester het stadhuis al uit zien lopen, met zijn ketting aan. Er gebeurde iets vreemds: de bus moest (halsoverkop) stoppen omdat er een zeil op de weg lag, er waren heel veel mensen. Binnen no-time was het zeil opgeruimd, maar er lagen twee mensen in de deuropening van een restaurant. Ze waren oud (dat zag je aan de schoenen) en op de plek waar hun ogen hoorden te zitten zat niets. Ze waren dood.
Ik hoorde dat het iets te maken had met bloed, bos en een slager. Jakkie.

 Dromen jullie ook ooit zo raar?

1 comment:

  1. ik dacht even dat het allemaal echt was haha! rare droom. x

    ReplyDelete