2012/06/12

ArtEZ

Ik had laatst een leuk dagje. Voor school moest ik een eindverslag schrijven over iets, een of ander evenement. Ik deed dat over de eindexamenshows van Fashion Design van ArtEZ.
Leonie en Karina waren er ook, en dat was heel gezellig.

Ik wilde het verslag dat ik schreef hier plaatsen, maar realiseerde me dat Ephorus dat niet zo leuk zou vinden. Weekje wachten dus!
En verder is het niet zo heel bijzonder, het is best 'journalistiek technisch' zeg maar.

Op de blog van Karina vind je in ieder geval mooie backstagefoto's.

4 comments:

  1. ja ik ook :) vond het alleen jammer dat alles in 1 keer achter elkaar kwam. wat vond je het mooiste? zaten jullie niet in de zaal toen mijn groene broekje helemaal verschoven was..

    ReplyDelete
  2. oei haha dat is een beetje een gek idee, dat je dat hebt moeten aanschouwen ;) maar er was inderdaad zó veel te zien. ik mocht een gebreid pakje aan, die ik wel voor altijd aan zou willen houden.

    ReplyDelete
  3. aaaah hier door heb ik dus allemaal bezoekers via jouw blog :-D.
    het lijkt allemaal alweer zo lang geleden maar dat is het helemaal niet! is je verslagje nog goed gekeurd? :)

    ReplyDelete