2012/06/27

Ik heb jullie hulp nodig bij het terugsturen van een Asos-pakketje!

Ik had voor ik bestelde de website doorgespit op addertjes over het terugsturen. Op de website staat dat ze vinden dat het hun taak is om ervoor te zorgen dat hun klanten kostenloos dingen kunnen retourneren, ook over de grens. Ze sturen me echter naar http://asos.skynetworldwide.com/, waar ik wél moet betalen! Bij deze neem ik dus Mirthes mooi verzonnen 'ASO'S' over. 


Hoe sturen jullie ASOS-bestellingenterug?

Voor de geïnteresseerden: zo zien mijn nieuwe schoenen er uit! Ze lopen grandioos lekker. Wat de maat betreft: ik heb in Engeland altijd maat 4 / 37, terwijl ik in NL altijd 36 heb. Dit keer had ik dus ook maat 4.
(Ik vind ze trouwens van bovenaf altijd iets minder mooi, hier kun je een foto daarvan zien.)



3 comments:

  1. aah dank voor de foto's jantine!
    en wat kut van dat asos gedoe, succes.
    xx

    ReplyDelete
  2. Ah die zijn super tof! Maar heel erg fijn van asos dan...

    ReplyDelete