2012/06/21

nieuwe boeken en nieuwe brillen

Ik mag van mezelf eigenlijk niet winkelen (als ik geen winkel binnenga, koop ik ook niks. dat is goed, want ik heb niks nodig en zou dus alleen onnodige dingen kopen), maar toch heb ik wat dingetjes gekocht gisteren. Maar het zijn geen kleren, maar zoals jullie al aan de kop zagen boeken en brillen.

Bij de kringloopwinkel kocht ik een zonnebril in de stijl van Miss Dior Chérie. Het is wel jammer dat hij mooier is als hij ergens ligt dan wanneer hij op mijn hoofd staat. Maarrr ik kon ook mijn andere zonnebril ophalen, mijn 'echte'! Ik heb namelijk een zonnebril op sterkte gekocht, en die is gewoon heel erg leuk. Nog meer zonnebrillen: de kringloop had een broche liggen van een zonnebril en die heb ik gekocht. Hij is goud en heeft van die foute diamantjes die het geheel fout goed maken.

Ik kocht ook boeken. Het ene is 'Het zijn net mensen' van Joris Luyendijk. Ik vond dat ik dat boek in de kast moet hebben staan als aankomend journaliste. En het kostte maar een euro. Wat ook een euro kostte was een boek over wilde bloemen. Ik heb me er gisteren al even samen met Tommy aan vergaapt (gaaf hoeveel je er gewoon kent), als we niet te lui waren geweest hadden we mijn hele muur ermee volgehangen (die is niet zo groot gelukkig).

Maar nu hangen er een citroen en een krantenknipsel met 'Een acht? Loser!' en daar ben ik nog steeds heel blij mee.

Verder is het een enorme rommel op mijn kamer, die ik jullie nog steeds een keertje wil laten zien (maar altijd als het schoon is, is mijn camera niet hier, ja echt!). Nu nog even een presentatie in elkaar flansen en mijn nagels lakken en dan heb ik vakantie! Eigenlijk had ik voor mijn gevoel al eerder vakantie, maar toen moesten we nog naar school en dingen doen.

2 comments:

  1. Ik wil ook nog graag een zonnebril op sterkte, die zijn alleen een stuk duurder dan de zonnebrillen vsn de H&M en Zara, dus ik moet nog even sparen.

    ReplyDelete
  2. "als ik geen winkel binnenga, koop ik ook niks. dat is goed, want ik heb niks nodig en zou dus alleen onnodige dingen kopen" ze ook een goede gedacht voor mij kunnen zijn :).

    En alvast een fijne vakantie!
    Ps: ben nu wel benieuwd naar je kamer (rommelig of niet ;)).

    ReplyDelete