2012/08/26

Spiegelfoto's en meer

De vakantie is een beetje bijna om, eerst nog een weekje werken. Wat zal ik blij zijn als ik niet meer naar mensen in rode shirtjes hoef te kijken en dik hoef te worden van de overheerlijke chococrème warme chocomel.

Maak je geen zorgen, ik heb naast dat werken ook heel leuke dingen gedaan. De afgelopen dagen zijn bijvoorbeeld gevuld geweest met feestjes, mini-avontuurtjes en met Tommy. Terwijl we een Bossche bol aten (ik laat maar achterwege dat we nu, drie dagen later, nog steeds last hebben van die vervelende bol. Een flink beetje bier was helaas ook geen blijvende remedie), kwam een meisje naar me toe en zei dat ze me van mijn blog herkende. Leuk toch? (Hoi meisje, heb je zelf ook een blog?)

Omdat het zo lang geleden is, krijgen jullie hele slechte spiegelfoto's van mij. (Had het autofocusding nog niet aan. Sorry, het is niet anders.)
Het jasje is van mama en eigenlijk te groot, het jurkje is lief, het horloge stoer en de schoenen rood. Dat vind ik tenminste.
Wat ik doe op de tweede foto is mijn tong uitsteken, mocht je het idee krijgen dat ik rare dingen doe.


1 comment:

  1. zo jammer dat de vakantie bijna om is, van mij mag hij altijd blijven duren.

    ReplyDelete