2012/08/13

Stiekem heb ik best veel zin om mijn winterjas aan te hebben en de eerste kou op mijn wangen te voelen. Maar dat is alleen maar heel stiekem.

Maar morgen komt Tommy weer terug van vakantie en dat is duizend keer leuker. Ik heb hem 3,5 week niet gezien mejosses! (Mijn schuld hoor, ik moest zo nodig lang op vakantie....)

Maar een roadtrip is echt aan te raden aan iedereen die dit leest. Het is heel gevarieerd en je kunt het invullen zoals je zelf wilt. Niks moet, alles kan. Het lijkt misschien duur ivm benzinekosten enzo, maar dat valt wel mee. We waren p.p. maar honderd euro meer kwijt dan vriendinnen die vijf dagen naar Berlijn waren geweest. En wij waren 2,5 week weg! Ik weet niet waarom ik dit allemaal vertel, maar ik wilde het gewoon even zeggen denk ik. De vakantie was zo vet! En oja, je moet wel met leuke mensen gaan waar je het even kunt volhouden, très belangrijk.

1 comment:

  1. Wat een leuke comment Jantine, dankjewel!
    Jij lijkt echt wel een super vakantie gehad te hebben. Lijkt me zoooo leuk om eens op roadtrip te gaan. Komen er nog fotootjes van?

    ReplyDelete