2012/10/14

Hallo mopjes van me

Jeeeezus wat zeg ik nu weer??


Dit lelijke blog, genaamd Het Blunderblog, is van mij, jullie mogen het bekijken als je wilt. Als je durft.
ALLE REACTIES, AARDIGE OF KRITISCHE, ZE ZIJN MEER DAN VAN HARTE WELKOM!
Het is namelijk voor school.




Jakkie.
En Wordpress is stom vanwege zijn stomme en onveranderbare thema's.
Ik had in mijn plan van aanpak gezegd dat ik geel wilde gebruiken omdat dat positief zou inwerken op mijn lezers (die onzin kun je hier vinden), dus nu moest ik wel. En ik dacht: als ik het dan doe, dan doe ik het goed. Als je geel wilt, dan krijg je geel. Bam.

2 comments:

  1. Haha, dat is wel heel geel ja! Maar het artikel ziet er superleuk uit en de naam is ook heel leuk! liefs.

    ReplyDelete
  2. Haha, nou ik heb het even gelezen hoor.
    Vind dat je leuk schrijft, maar ik hoop dat je ook nog èchte blunders gaat laten zien op deze blog. Dat Holleeder een faalmonstertje is was namelijk al zo klaar als een klontje.
    Maar ik blijf hem lezen! Lekker geel trouwens :D

    ReplyDelete