2012/10/06

Lang leve het internet

Internet, op school hoor ik dat het de toekomst is. Om deze reden krijgen wij het vak 'Blog', waar we - jaja - een blog moeten maken. Nee, niet een blog als dit, maar een journalistiek blog. Dat is erg lastig, want wanneer is een blog journalistiek? Dat is waar ik me eigenlijk de hele dag al mee bezig had moeten houden, ik schrijf namelijk een plan van aanpak voor mijn 'Blunderblog' (later meer hierover).

Maar in het kader van 'lang leve het internet', zit ik al de hele dag op kledingsites te kijken. Dat had ik al lang niet gedaan, en eigenlijk is dat maar goed ook. Omdat internet ongelooflijk belangrijk is, en omdat ik dan een minibeetje het idee heb dat ik bezig ben voor het vak 'Blog', besteed ik vandaag tijd aan dit blog. Een goede journalist(e) word je immers door veel te oefenen.

Zara kids. Ik wil alles hebben, en o wat een mooi meisje.
Die schoenen wil ik niet hebben trouwens.



4 comments:

  1. ahhh zo mooi meisje, echt lief!

    ReplyDelete
  2. Ik heb je genomineerd voor de liebster award, als je wilt meendoen kan je even een kijkje op mijn blog nemen.

    www.gowk.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dat meisje is zeker mooi en ik vind die items heel erg gaaf!
    Ik heb net allemaal oude posts doorgelezen, I love your blog! Ik volg je al, neem je ook een kijkje op mijn blog?
    Liefs!

    ReplyDelete
  4. Oh wauw ik vind die trui heel heel mooi! Misschien ga ik hem stiekem kopen en hopen dat ik in een 164 pas, denk je dat dat lukt als je normaal 36 hebt? Ik probeer het gewoon en anders breng ik hem terug :) Wat een fijne!

    ReplyDelete