2012/11/12

Goedendag

Ik draag een grote stippenblouse. Hij of zij is zwart en de witte stippen die er op staan hebben een doorsnee van exact zeven millimeter. Als ik het koud heb trek ik mijn zwarte colbertjasje er over aan. Deze heeft een broche van een kat op zich. De kat is goud, hangt en heeft ook nog eens een donkerrood diamanten oogje. Daarbij draag ik een kek shortje van zwart nepleer. "Wat heppie een horny broekje aan Jan," zei een leuk klasgenootje van me vandaag. Ik zei dat dat inderdaad zo was.

Verder ben ik behoorlijk, opmerkelijk en ongelofelijk vrolijk vandaag. Ik zou al mijn lezers wel een kusje willen geven, maar ik bewaar al mijn kusjes voor Tommy.

Liedjes die me nog vrolijker maken zijn:
Bob Marley & The Wailers – I'm Still Waiting
Bob Dylan – Mr. Tambourine Man
Jimi Hendrix – All Along The Watchtower
The Tallest Man On Earth – The Dreamer
Art Tatum – Tea For Two
C2C – Happy

2 comments:

  1. Jantine mag mee! Omdat je zo leuk en vrolijk bent.

    ReplyDelete
  2. ja inderdaad whitechapel gallery kende ik, ben er nog onlangs naar een tentoonstelling gegaan. en ja het is hier heel fijn! bedankt voor je reactie en sorry voor het veel te laat beantwoorden ervan :)

    ReplyDelete