2013/01/16

Goedemiddag,

Als ik weer even met mijn gedachten afdwaal, typen mijn vingers f-a-c-. Als mijn ogen dan opvangen dat het alweer een uur later is dan ik dacht dat het was, weet ik weer hoe ver het is: het lukt niet meer om me te concentreren op artikelen over CPO-projecten en andere shit waar ik eigenlijk niets van af weet.

Ik heb dus besloten dat ik mij het komende uur ga vermaken met kleren. 
Want een ander onderdeel van studieontwijkend gedrag bestaat bij mij uit winkelen. Het is niet eens zozeer dat ik echt dingen wil kopen, het gebeurt gewoon. Ik weet dat ik te veel koop als ik iets koop, en dat ik later wat moet gaan terugbrengen. Dat terugbrengen resulteert echter in het kopen van iets nieuws en zo gaat het feestje maar door. Nu ik zwak ben en mezelf zielig vind (deadlines en tentamens), mag ik nog van alles kopen. Maar op een gegeven moment houdt het op: dan moet ik weer dingen gaan terugbrengen. 

Dat ben ik nu dus aan het beslissen. Want ja, dat is ook leuk. 

Ik heb de afgelopen week twee mooie truien gekocht bij Zara kids, eentje van de meisjes en eentje van de jongetjes. De eerste is rood en de andere donkergroen, zestien en dertien euro. Geen geld, maarja: wel kostbare kastruimte en natuurlijk kan ik ze niet tegelijk dragen (tja), heb ik er niet maar eentje 'nodig'? Ze staan allebei niet op de webshop, dus ik kan ze niet laten zien. En om met mijn mobieltje foto's te gaan maken, vind ik ook weer zo overdreven. 

Waar slaat dit tekstje dan op? Ook bloggen is soggen. 

2 comments: