2013/02/03

Kleren

Soms vind ik het te oppervlakkig als ik me veel bezig houd met kleren (sorry als ik mensen beledig): het lijkt er op dat je de meest geweldige outfitjes bij elkaar kunt sprokkelen als je maar dure items koopt. Dure items kan en wil ik daarom niet kopen.

Maar jongens, niet louter gezever in deze post: soms vind ik het heerlijk om dure dingen te kijken en hoop ik dat ik gewoon eens een keertje de loterij win. (mijn vader zegt dat ik loten moet kopen)

Dus hier op dit bloggie: dure kleren die eigenlijk ook nog wel betaalbaar zijn!
En hé: als je ze niet kunt kopen, kunnen ze je nog altijd inspireren.

De bovenste mooiigheidjes zijn van Topshop, de onderste van ASOS.
Het zoeken naar accessoires heb ik trouwens achterwege gelaten: er is te veel keus (dat is irritant).



6 comments:

  1. ik wil ook van die kekke horizontale jurkjes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja die is cool he! En heel makkelijk zelf te maken :)
      En nog even over de lippenstift: ik gebruik een lippotlood van Maybelline, nummertje 547. Hij is echt heel fijn: als je geen vaseline ofzo gebruikt, blijft hij de hele dag zitten! Mijn zusje heeft toevallig dezelfde kleur in de lippenstift-variant, maar die vind ik minder fijn omdat je hem dan echt voelt zitten en hij er eerder af gaat. Succes!

      Delete
  2. Wat een leuke dingen allemaal!

    ReplyDelete
  3. Dat grijze shirtje is leuk! liefs.

    ReplyDelete