2013/03/11

Brilhoofd

Drie keer dezelfde foto, oké dan. Omdat mijn vorige bril weg is (lang verhaal), ben ik een beetje op zoek naar een nieuwe. Ik had besloten deze te kopen, maar omdat niemand hem echt leuk vindt (edit: ik heb inmiddels al anderhalve medestander(s)), graag uw mening over dit budget selectie-brilletje.

Ik weet niet of het uitmaakt trouwens, denk dat ik hem gewoon doe, hah.

Zal ik trouwens weer outfitjes gaan posten? Ik heb gisteren een heel leuk jurkje 'gemaakt', die zal ik jullie eens laten zien.



8 comments:

  1. ik vind hem niet zo leuk dus ik laat het bij 1,5 medestanders als je het niet erg vind.

    ReplyDelete
  2. Ik vind hem wel heel leuk! En ben heel benieuwd naar het jurkje!

    ReplyDelete
  3. ik zou hem nooit zelf kopen, maar je staat er wel mee!

    fashionate

    ReplyDelete
  4. leuk brilhoofd heb jij! staat je goed

    ReplyDelete
  5. ik vind hem niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk, dus niet dat ik nu van mijn stoel afspring van mooiheid, maar hij is wel leuk. hij staat je leuk. hij maakt je hip-ster.

    ReplyDelete
  6. wat ! hij is wel leuk vind ik!

    ReplyDelete