2013/05/24

Symmetrisch?

Ik was voor een of ander onderzoekje voor studenten in een gebouw waarvan ik de naam niet weet. Ik dwaalde door de gangen, want uiteraard kon ik niet vinden waar ik moest zijn (en was ik eerst in het verkeerde gebouw). Ik vind verdwalen niet vervelend, want kijk eens wat ik vond: een mooie gang! 
Met alle macht probeerde ik een foto te maken die goed en symmetrisch was. Dit was niet makkelijk, aangezien mijn de batterij van mijn telefoontje leger en leger werd. Ik klikte en wham, scherm uit. Ik baalde van het moment: 'die batterij gaat ook altijd op verkeerde momenten leeg!', en was extra blij toen ik zag dat hij de foto toch had gemaakt!


1 comment:

  1. Wat een mooie bijzondere gang! En echt; mijn telefoon gaat ook altijd op rotmomenten uit. :(

    ReplyDelete