2013/12/09

Een jurkje en nog een en nog een

Afgelopen maand ging het goed met Atelier Jantine, ik heb veel leuke dingen gemaakt. Ofja, ik vind de dingen zelf leuk en ook goed gelukt. Wat jullie er van vinden, mogen jullie bedenken.

Ik ging net het woord 'waarheid' opzoeken in de online Van Dale en mijn filosofische ik vindt de beschrijving best wel grappig. Want is de betekenis van waarheid wel waarheid?


Het woord enfin vind ik ook grappig, maar dat is denk ik meer omdat mijn leraar dat vaak zegt en omdat het zo'n debiel woord is dat je ook nog eens debiel moet uitspreken.


Enfin (hah), van de hersenspinsels terug naar de creaties. Dit jurkje maakte ik in twee tinten grijs, van tricot. De ketting maakte ik van leer.

Ik ben even niet zo van de foto's dus die laten op zich wachten. Maar ik heb nog wel meer dingetjes die ik ga posten de komende 1-2-3 dagen.


No comments:

Post a Comment